Thursday, July 24, 2014

Human - Christina Perri

I can hold my breath
I can bite my tongue
I can stay awake for days
If that's what you want
Be your number one

I can fake a smile
I can force a laugh
I can dance and play the part
If that's what you ask
Give you all I am

I can do it
I can do it
I can do it

But I'm only human
And I bleed when I fall down
I'm only human
And I crash and I break down
Your words in my head, knives in my heart
You build me up and then I fall apart
'Cause I'm only human

I can turn it on
Be a good machine
I can hold the weight of worlds
If that's what you need
Be your everything

I can do it
I can do it
I'll get through it

But I'm only human
And I bleed when I fall down
I'm only human
And I crash and I break down
Your words in my head, knives in my heart
You build me up and then I fall apart
'Cause I'm only human

I'm only human
I'm only human
Just a little human

I can take so much
'Til I've had enough

'Cause I'm only human
And I bleed when I fall down
I'm only human
And I crash and I break down
Your words in my head, knives in my heart
You build me up and then I fall apart
'Cause I'm only human

Udah lama ya aku gak nulis lirik lagu hehe.. Aku sekarang lagi suka aja lagu ini. Tapi bukan semata-mata karena lagu ini mellow dan sedih gitu, jadinya karena aku lagi suka lagu ini makanya sekarang aku suka galau, enggak kok tenang aja wkwk(?) Artinya ya emang bener-bener sih, nusuk hati banget #tsaah malah aku pernah tuh, ya lagi badmood gitu, lagi ada pikiran gitu, kebetulan aku lagi dengerin lagu juga, eh keputer lagu ini-_- pengen nangis kan jadinya :( hft curhat lagi kan, maafin ya!

Oke ini udah malem. Lagu ini sebagai penutup hari ini! Night!

No comments: